Dutch/Flemish Thread

Started by Da preacher44 pages

Zeker.
Bereid u maar al voor. lol

link: http://groups.msn.com/starbrol/facts2005.msnw

Heb ik zelf geschreven.

cool

Een science fiction/animé beurs of zo? Geinig.
Maar ik weet niet of ik daar zou durven komen..

Tja, ge hebt een star wars signature..............
Superbelachelijk en smaakloos...........maar ja.

Ben er weer...

Originally posted by Da preacher
Tja, ge hebt een star wars signature..............
Superbelachelijk en smaakloos...........maar ja.

Och.. Het is niet om de draak te steken met Star Wars, het is gewoon omdat ik het plaatje mooi vind. En ja, ik ben niet goed wijs.

Originally posted by overlord
Och.. Het is niet om de draak te steken met Star Wars, het is gewoon omdat ik het plaatje mooi vind. En ja, ik ben niet goed wijs.

Je meent het 😛

Het is dat niet..........
Het is gewoon dat je het hoofd van Darth vervangd door dat van Jar Jar........

Take it easy dude..............

Ja, k'weet het, ik ben veelste wild.. Muhahaha!

Zo hoe gaat het?

ik verveel mij toch zo............

Ik zit konstant op de forums omdat ik gefrustreerd ben, elke keer als ik denk aan iets anders doen word ik gestressed...
Ik zou toch echt verbannen moeten worden om weer wat nuttigs te gaan doen.

Ik zit konstant op de forums omdat ik gefrustreerd ben, elke keer als ik denk aan iets anders doen word ik gestressed...

recies.T zelfde met mij...ik doe meestal ook tegelijk MSN dus in mijn geval zal het niet veel uitmaken...

Ik kwan hie vroeger voor de hyperspace suff van star wars.
Maar de hele star wars sectie is naar de kloten nu kom ik in Off^-Topic.
Hier is duidelijk nog leute.

Oh ja, k'denk dat iedereen voor dat spul komt tegenwoordig ofzo dat het volledig naar de klote is. Maar het is toch best grappig als sommige kinderen komen om op te scheppen over hun zelfgemaakte lichtzwaarden bijvoorbeeld!

Originally posted by Otaku
recies.T zelfde met mij...ik doe meestal ook tegelijk MSN dus in mijn geval zal het niet veel uitmaken...

Hahaha.. Gelukkig heb ik dat MSN afgezworen, dat is toch nog iets te saai om te verslaven voor mij. Ik krijg meestal standaart gesprekken met "hoe gaat het?" en "wat doe jij tegenwoordig?".
MSN haat ik echt.

Hahaha.. Gelukkig heb ik dat MSN afgezworen, dat is toch nog iets te saai om te verslaven voor mij. Ik krijg meestal standaart gesprekken met "hoe gaat het?" en "wat doe jij tegenwoordig?".
MSN haat ik echt.

K ben niet verslaafd 😆

K weet eigelijk niet waarom ik het doe......Ik stop maar es met die PC van mij.Maar in die buurt van mij kun je ook niet rustig rondlopen zonder neergeschoten te worden 😕

Het is maar een woord 😛

Ceterum censeo OTF esse delendam.

lol, Goeie Storm.

Originally posted by Storm
Het is maar een woord 😛

Ceterum censeo OTF esse delendam.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! scared

'Alo luitjes hihat