Dutch/Flemish Thread

Started by overlord44 pages

Hallo, mevrouw Otaku. 😐

Nog wat nieuws onder de zon?

Vandaag las ik dit in de krant:
De spreekwoordelijke 'Nederlandse' gierigheid is blijkbaar echt een feit. De 65-jarige Bert Barendregt uit het Nederlandse Markvelde stapt naar het Europees Hof in een geschil om welgeteld één eurocent.

Barendregt, een gepensioneerd ingenieur wilde in een buurtwinkel een zak aardappelen kopen. Omdat die 1,09 euro kostte, legde hij 2,09 euro op de toonbank, in de veronderstelling dat hij dan een euro zou terugkrijgen. De cassière rondde het bedrag echter af, en rekende de man 1,10 euro aan. Barendregt verliet razend de winkel - mét aardappelen - zonder te betalen. Hij weigerde principieel de minnelijke schikking van 130 euro die de politie hem voorstelde wegens winkeldiefstal. Barendregt stapt nu naar het Europees Hof, om daar alsnog zijn gelijk te halen.

Ik hoop dat dit met een korrel zout te nemen is...

Ceterum censeo OTF esse delendam.

Nope, Juffrouw overlord 😐 U?

Ik weet zeker dat ik gierig ben. Maar de rest van de jongeren gooit hun geld als gekken over de balk.

Originally posted by Storm
Vandaag las ik dit in de krant:
De spreekwoordelijke 'Nederlandse' gierigheid is blijkbaar echt een feit. De 65-jarige Bert Barendregt uit het Nederlandse Markvelde stapt naar het Europees Hof in een geschil om welgeteld één eurocent.

Barendregt, een gepensioneerd ingenieur wilde in een buurtwinkel een zak aardappelen kopen. Omdat die 1,09 euro kostte, legde hij 2,09 euro op de toonbank, in de veronderstelling dat hij dan een euro zou terugkrijgen. De cassière rondde het bedrag echter af, en rekende de man 1,10 euro aan. Barendregt verliet razend de winkel - mét aardappelen - zonder te betalen. Hij weigerde principieel de minnelijke schikking van 130 euro die de politie hem voorstelde wegens winkeldiefstal. Barendregt stapt nu naar het Europees Hof, om daar alsnog zijn gelijk te halen.

Ik hoop dat dit met een korrel zout te nemen is...

Ik hoop dat jullie Belgen nu niet denken dat iedere Nederlander zo is 😐
Anders weet ik er ook nog wel n paar...

Originally posted by Otaku
Nope, Juffrouw overlord 😐 U?

WAT?!!! JUFFROUW?? FRAULEIN OKEE?!!
Eigenlijk ben ik nog steeds een gozer, maarja.

Ik had toch niet ongelijk met mijn post hoop ik?

Nah. Maar dit was hilarisch πŸ˜†

Nah. Maar dit was hilarisch πŸ˜†

Precies.T is wel es grappig om winkel personeel in de zeik te nemen,en te zeggen dat je nog n cent van ze krijgt...maar dit gaat wel erg ver πŸ˜†

Van mij mogen ze die centen houden. Ik geraak ze anders toch niet kwijt.

Van mij mogen ze die centen houden. Ik geraak ze anders toch niet kwijt.

Mij boeit t niet.Als ze het teruggeven hou ik t,zoniet maak ik dr geen probleem van...

Ik gooi m'n centen in snoep automaten, de laatste keer dat ik dat deed vrat hij alles gezellig op zonder m'n geld aan te geven.

De stroom lag eraf! 😱

πŸ˜†

Originally posted by overlord
Ik gooi m'n centen in snoep automaten, de laatste keer dat ik dat deed vrat hij alles gezellig op zonder m'n geld aan te geven.

De stroom lag eraf! 😱

lol anycrap hoe is t in de BeNeLux....

Originally posted by Otaku
Ik hoop dat jullie Belgen nu niet denken dat iedere Nederlander zo is 😐
Anders weet ik er ook nog wel n paar...
Vertel!

Um, wat bedoelt u?

tss tibs, moeje nu egt zo'n oude thread bumpe? πŸ˜› πŸ™„

En opnieuw een naamsverandering.

mja πŸ˜›

vindet goe? πŸ™‚

Ik ben niet echt voor naamsveranderingen in het algemeen.

aja. mja. pff kom tog nie zoveel op KMC.

ma kben es door naart skooltje.

de leute...