DAD dadudemon Senior Member Originally posted by mitchum CAUSE YOU'RE A COMPLETE ****ING IDIOT Are you serious? 😕 😕 😕Don't you love me anymore?
MIT mitchum Restricted Originally posted by dadudemon Are you serious? 😕 😕 😕Don't you love me anymore? I Never
DAD dadudemon Senior Member Originally posted by mitchum I Never So...uhh...we're good now? I didn't really piss you off that much?
MIT mitchum Restricted Originally posted by dadudemon So...uhh...we're good now? I didn't really piss you off that much? NO! i had some point to prove, but you decided to be an idiot.
DAD dadudemon Senior Member Originally posted by mitchum NO! i had some point to prove, but you decided to be an idiot. Uhh, seriously...don't be a grouch. No body likes a grouch.
MIT mitchum Restricted Originally posted by dadudemon Uhh, seriously...don't be a grouch. No body likes a grouch. GOD, I HATE YOUR GUTS
DAD dadudemon Senior Member Originally posted by mitchum GOD, I HATE YOUR GUTS Stop being grouchy. This is not for serious.
MIT mitchum Restricted Originally posted by dadudemon Stop being grouchy. This is not for serious. I HOPE YOU DIE, IRL.
DAD dadudemon Senior Member Originally posted by mitchum I HOPE YOU DIE, IRL. I hope your mother dies the next time I rape her.
MIT mitchum Restricted Originally posted by dadudemon I hope your mother dies the next time I rape her. imature
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Originally posted by dadudemon I hope your mother dies the next time I rape her. lame