Excellent, to all of the above herbtouched
STR Strangelove Misunderstood Genius Originally posted by Mišt ***** please, you were wrong, get over it mhm First post, b!tchI make no guarantees on the accuracy of the answers.I win
STR Strangelove Misunderstood Genius Originally posted by Mišt Why am I so cool? herbtouched Because you make me laugh.
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Excellent, to all of the above herbtouched OMFGPlulz: dunt steal my herbs herbcryOriginally posted by Strangelove First post, b!tchI win
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt OMFGPlulz: dunt steal my herbs herbcryweep Share the wealth skank.
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears weep Share the wealth skank. OMFGPlulz: k herbtouched
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears OMFGPlulz: yarly herbtouched OMFGPlulz: luv u 4evaherbtouchedOriginally posted by Strangelove Why am I single?hmm
STR Strangelove Misunderstood Genius Originally posted by Mišt Why am I single?hmm Because no one understands you
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt OMFGPlulz: luv u 4evaherbtouchedOMFGPlulz: av muh babehs herbtouched
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears OMFGPlulz: av muh babehs herbtouched OMFGPlulz: srsly?kthx herbtouchedOriginally posted by Strangelove Alright, I'm going to bed, don't spam my thread too much doped OMFGPlulz: dunt tell me wut 2 do herbmhm
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Strangelove Alright, I'm going to bed, don't spam my thread too much doped dunt count un it doped
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt OMFGPlulz: srsly?kthx herbtouched OMFGPlulz: yarly herbtouched