Originally posted by Tattoo Bathing means naked and wet and firefirefireph my bad.😬
PUN Punkyhermy like memory in motion Originally posted by Tattoo Bathing means naked and wet and firefirefireph my bad.😬
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland Whateva! mhm Yeah, you're just mad because i just stole your thunder. Mhm. *snap snap* diva
RLA Röland Masked Vigilante Originally posted by Naz Yeah, you're just mad because i just stole your thunder. Mhm. *snap snap* diva Hold your horses. Who said anything about thunder?
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland Hold your horses. Who said anything about thunder? I said somethin about thunder. All the thunder you had...mine now. diva
RLA Röland Masked Vigilante Originally posted by Naz I said somethin about thunder. All the thunder you had...mine now. diva I never had thunder..... 😐
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland I never had thunder..... 😐 Well...ermm I stole everything of yours. Ha.
RLA Röland Masked Vigilante Originally posted by Naz Well...ermm I stole everything of yours. Ha. Even my manhood? cry
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland Even my manhood? cry ✅ You can only have it back if you can find it. I hid it.
RLA Röland Masked Vigilante Originally posted by Naz ✅ You can only have it back if you can find it. I hid it. Weirdo. 😐Who hides someones penis? TELL ME! oh
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland Weirdo. 😐Who hides someones penis? TELL ME! oh cry I'm insane, don't make fun of me.
RLA Röland Masked Vigilante Originally posted by Naz cry I'm insane, don't make fun of me. Tell me where it is before it rots. 🙁
NAZ Naz Super Senior Member Originally posted by Röland Tell me where it is before it rots. 🙁 Under the sofa cusion. 🙁
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Röland I get asked for ID everytime I go to the movies. But then again I'm 5'3". 13jockey Originally posted by Barker ...I'm a foot taller than you. 😐 😐 😐 Short phuckers 13jockey