Underwater Tavern - Reprise bar

Started by G.P1,656 pages

Je suis en prépa HEC (Hautes études commerciales), c'est à dire que je passerai à la fin de l'année prochaine (mars 2005 si tout se passe bien) le concours pour entrer dans une école de Commerce ( les trois meilleures de France étant situées à Paris et se nommant H.E.C [Haute école de commerce], ESSEC [Ecole supérieure....] et ESCP-EAP [Ecole superieure de commerce de Paris...]. Mes matières sont donc pour le moment les maths, l'histoire, la culture générale (français + philosophie), l'anglais et l'allemand.

ooh no you get german, that blows

damn, not going to be easy!

Yerssot d'où es-tu en Belgique ?

You're right Magny-cours was in July this year, so maybe, next summer, If I don't have to work in order to enhance my resume before the competitive exam...

nous sommes de Leuven (my french ain't that good)
moi et yerss sont des amis d'écôle

Leuven = Louvain

et "amis" 😛

I understand...

Fire, your French ain't that bad...

see! so the 100% no, is now ... 95?

I'm glad to say that you were right... Let's say between 90 and 95

oooh! become more and more likely

no chance of you being online during schooldays I take... what about weekends?

😱 omg *screams* i love french 😍

that's my point. I will try to pass a few minutes in the evening every day, but I think I will only be able to have real chats on weekends, yes...

GP is lucky again... should work on my french again!

g.p. you know french *is interested* 😊

Les prépas fonctionnent pratiquement comme un lycée : nous sommes environ 46/48 élèves par classe (contre 30/32 éleves à l'école, au collège et au lycée). Mais les programmes sont beaucoup plus denses...

of course he does! he's from france!

😱 thats so cool 😊

As a frenchman, Silver tears, I cannot ignore that possibility *waves to S_T* Pourquoi aimes-tu tant le français ?

*waves back* i jus do 😊

I think we haven't met before,

Greetings ! Pleased to meet you 🙂