Originally posted by Scythe
Feel better my babeh, love ya!
hmm people at work annoyed me today, i hate having to explain something 5 times and i kept being interrupted with stupid questions which if they had listened they wouldn't be asking in the first place .... ermm
Originally posted by Baylin
love the his and hers sigs guys! 😊
Originally posted by Kayakat
well ik zal voor je duimenja scheikunde is ook ni mijn ding 😖
Natuurkunde is ok, maar vond ik zo ontzettend saai.Geen kok meer? wat volg je nu dan?
Ik doe nu een opleiding proces operater.
Afijn, nog nieuwe dingen in jouw leven te vermelden? 😛
Originally posted by Slay
Dankuwel. Eerste ging trouwens best goed, heb wel vertrouwen in een goede afloop.Ik doe nu een opleiding proces operater.
Afijn, nog nieuwe dingen in jouw leven te vermelden? 😛
en leuke opleiding?
ik geef nu ook opleidingen op m'n werk, wat m'n werk ook soms zwaar maakt en binnen een maand ga ik terug naar amerika en Scythe hmm dat is het zowat denk ik
Originally posted by Kayakat
Cool 😛en leuke opleiding?
ik geef nu ook opleidingen op m'n werk, wat m'n werk ook soms zwaar maakt en binnen een maand ga ik terug naar amerika en Scythe hmm dat is het zowat denk ik
Werk je nog steeds als stadsgids voor Antwerpen dan?
Originally posted by Slay
Joa, joa. Over een paar maanden verhuis ik naar Eindhoven en ga ik mijn opleiding daar vervolgen als een proces operator in training. je weet wel zo'n half leer/werk opleiding, bij Sabiq', een middelgroot bedrijf dat halffabrikaten produceert. awesomeWerk je nog steeds als stadsgids voor Antwerpen dan?
hahah nee haermm ik heb nooit als stadsgids voor Antwerpen gewerkt ik heb dat enkel voor m'n opleiding PR moeten doen 😛
Ik werk op een dispatching service, wij zorgen er in principe voor dat de juiste technieker de juiste machine gaat herstellen en zo van die dingen 😛
Originally posted by Neo Darkhalen
You want to destroy what country now? 😛