Originally posted by Kayakat
Cool, cool 😛
zie je hetzowat zitten?
is het maar een gedacht of verhuis je nogal vaak? 😛hahah nee haermm ik heb nooit als stadsgids voor Antwerpen gewerkt ik heb dat enkel voor m'n opleiding PR moeten doen 😛
Ik werk op een dispatching service, wij zorgen er in principe voor dat de juiste technieker de juiste machine gaat herstellen en zo van die dingen 😛why don't you take a guess tongue_ss
Oh op die fiets. Dus je bent al bekend met dat wereldje?
Originally posted by Slay
Ik ben bang dat ik voor de gemiddelde Nederlander veel verhuis ja.
Ja, ja. In feite, als je het op een simpele manier aan een kind van 10 uit moet leggen is het wat Homer Simpson doet maar dan anders. 😐Oh op die fiets. Dus je bent al bekend met dat wereldje?
hahah ik weet wat proces operator is, m' schoonbroer doet dat ook ✅
yup, ik werk nu toch al meer dan een jaar in die sector, is wel tof 😊 je kan nogal wat aflachten in die job
A last fire will rise behind those eyes
Black house will rock, blind boys don't lie
Immortal fear, that voice so clear
Through broken walls, that scream I hear
Cry, little sister - Thou shall not fall
Come to your brother - Thou shall not die
Unchain me, sister - Thou shall not fear
Love is with your brother - Thou shall not kill
Blue masquerade, strangers look on
When will they learn this loneliness?
Temptation heat beats like a drum
Deep in your veins, I will not lie
Little sister - Thou shall not fall
My Shangri-Las
I can't forget
Why you were mine
I need you now
Cry, little sister - Thou shall not fall
dancing
Originally posted by Slay
Ahzo.Ik voel een leuke anekdote aankomen. 😛
Well er was de keer dat ze grap telefoons aan het doen waren en ik aan de beller melde dat z'n nummer aan het traceren was (ja wij kunnen dat doen) en ik dat ging doorspelen aan de politie ... toen werd het still aan de lijn en hongen ze op srug en nog zo van die dingen
Originally posted by Scythe
Imma here babeh.
Yay! Hi baby hug2
Originally posted by Kayakat
hmm Leuke anekdoteWell er was de keer dat ze grap telefoons aan het doen waren en ik aan de beller melde dat z'n nummer aan het traceren was (ja wij kunnen dat doen) en ik dat ging doorspelen aan de politie ... toen werd het still aan de lijn en hongen ze op srug en nog zo van die dingen
Yay! Hi baby hug2
Ik belde toen ik 8 was altijd de kindertelefoon en zij dat ik ze allemaal ging verkrachten om vervolgens hun ingewanden uit hun opengereten lichamen te trekken en die voor hun deuren te hangen. Ik sloot af door ze een stel van uit de verrotte vagina's van heroïnehoeren gespoten weke slakken te noemen. Een fijn staaltje van Nederlandse taal, al zeg ik het zelf.
Maar iedereen heeft zijn eigen idee van humor zeggen ze dan. shrug