Jack's conscience, Jack and Lizzie talk in a different langauge so Will has no clue as to what their saying. They talk in Portuguese.
Consciência pequena de Jack: Hey eu apenas estava tentando ajudá-lo para fora Jack: Aprovação eu sou pesaroso que eu sou apenas um pouco na borda que é com maçante porque vontade da água do prato, Lizzie encantador quente e caro Hector idoso!
Consciência pequena de Jack: Jackie começ livrada dele! O A. da vontade. ninguém confiança ninguém faltá-lo-ia. E Hector está consideravelmente fresco você não pensa? E a pena profunda Lizzie interno ama-o
Jack: Yeah seu Barbossa direito fresco! Eu faço mim faço mim faço amor Lizzie de I!
Consciência pequena de Jack: Dizer-lhe assim toda pronta!
Jack: A aprovação aqui vai nada. Hmm Lizzie I. I…
Lizzie: Você quer Jack?
Jack: Não casar ele é um pansy além do ele está indo stab o coração assim que tem amarrado ao Ducthman de voo para sempre! E eu amo… Amor do amor……
Lizzie: Amor que?
Jack: VOCÊ!
Lizzie: Dizer QUE?
Jack: Eu te amo Lizzie! Casar-me!
Lizzie: Sim
Jack: Sim que?
Lizzie: Eu casá-lo-ei e eu te amo demasiado!
Will: What you guys saying?
Jack: UGH o que fêz você vêem nunca nele?
Lizzie: Eu sei que eu me faço desde essa pergunta desde que carne de I primeiro ele!
Jack: Que pansy!
Lizzie: Shumck Yeah estúpido!
Jack: Deixa para ir deixa para começ longe dele
Lizzie: Bom deixa para ir!
English:
Little Jack Conscience: Hey I was just trying to help you out Jack: Ok I'm sorry I'm just a little on edge being with dull as dish water Will, hot lovely Lizzie and dear old Hector!
Little Jack Conscience: Jackie get rid of him! Will's a nobody trust no one would miss him. And Hector is pretty cool don't you think? And deep down inside Lizzie loves you
Jack: Yeah your right Barbossa's cool! I do I do I do I love Lizzie!
Little Jack Conscience: So Tell her all ready!
Jack: Okay here goes nothing. Hmm Lizzie I.. I ...
Lizzie: You want Jack?
Jack: Don't marry Will he's a pansy besides he's gonna stab the heart so he's tied to the Flying Ducthman forever! And I love... Love... love...
Lizzie: Love what?
Jack: YOU!
Lizzie: Say WHAT?
Jack: I love you Lizzie! Marry me!
Lizzie: Yes
Jack: Yes what?
Lizzie: I'll marry you and I love you too!
Next Part:
(English)
Jack: UGH what did you ever see in him?
Lizzie: I know I ask myself since that question since I first meat him!
Jack: What a pansy!
Lizzie: Yeah stupid shumck!
Jack: Lets Go lets get away from him
Lizzie: Good lets go!